Zapraszamy do udziału w Forum Zamówień Publicznych
Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na zgłaszane nam potrzeby utworzenia platformy współpracy, wymiany wiedzy, doświadczeń i informacji dla osób odpowiedzialnych za przeprowadzanie przetargów i zamówień publicznych w jednostkach, FRDL Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji w Krakowie zaprasza do utworzenia – wzorem innych, działających od wielu lat przy MISTiA – stałego Forum o nazwie:
Forum Zamówień Publicznych
Forum to byłoby platformą współpracy i integracji osób odpowiedzialnych za przeprowadzanie przetargów i zamówień publicznych w swoich jednostkach,w szczególności kierowników działów zamówień publicznych, specjalistów ds. zamówień publicznych oraz innych pracowników odpowiedzialnych za wszystkie aspekty związane z zamówieniami publicznymi. Stanowiłoby także wsparcie dla Państwa środowiska zawodowego, służyło poszerzaniu wiedzy, wymianie doświadczeń i informacji, a przede wszystkim doskonaleniu metod działania poprzez omawianie praktycznych rozwiązań kwestii, które budzą najwięcej wątpliwości.
Proponujemy comiesięczne, cykliczne spotkania konsultacyjne z udziałem wysokiej klasy ekspertów – praktyków, w trakcie których omawiane będą istotne zagadnienia dotyczące zamówień publicznych.
Podczas pierwszego spotkania Forum, które odbyło się 30 stycznia br. został wybrany Zarząd, w skład którego weszli;
- Bogumiła Góra – Prezes
- Piotr Łakomy – Wiceprezes
- Jarosław Strojny – Wiceprezes
oraz członkowie - Joanna Hankus
- Karolina Majka
Zapraszamy do udziału w pracach Forum wszystkich zainteresowanych problematyką zamówień publicznych.
Kalendarium spotkań w 2020 r.;
30.01., 27.02., 26.03., 23.04., 28.05., 25.06., 23.07., 27.08., 24.09., 22.10., 26.11., 17.12.2020 r.