Małopolskie Forum Prawników Administracji Publicznej
Małopolskie Forum Prawników Administracji Publicznej jest platformą umożliwiającą edukację, konsultacje i wymianę poglądów prawników zajmujących się działalnością lub pracujących dla administracji państwowej i samorządowej.
Założony cel Forum realizowany jest poprzez comiesięczne spotkania z przedstawicielami organów kontroli, sądów administracyjnych i innych instytucji powołanych do sprawowania nadzoru prawnego nad jednostkami administracji publicznej, a także z przedstawicielami nauki. Spotkania Forum to również doskonałe miejsce do wymiany poglądów i opinii pomiędzy jego uczestnikami.
Forum skierowane jest do radców prawnych zatrudnionych bądź współpracujących z jednostkami administracji publicznej. Z uwagi na fakt, iż na spotkaniach Forum omawianych jest wiele uniwersalnych tematów dotyczących najbardziej aktualnych i istotnych zmian przepisów, naszą ofertę kierujemy również do szerszej grupy radców prawnych zainteresowanych tematyką poruszaną na spotkaniach Forum.
Zarząd Forum:
- mec. Wanda Chmielowska (Prezes Zarządu Forum)
- mec. Teresa Ludzia
- mec. Joanna Żurek-Wójcik
- mec. Irena Pelc
- mec. Anna Zając
Zachęcamy do udziału w pracach Forum!
Zgłoszenie można wysłać wypełniając deklarację zamieszczoną poniżej za pomocą:
- poczty na adres: ul. Floriańska 31; 31-019 Kraków
- faxem pod numer: (012) 633 51 54
- na adres poczty elektronicznej: monika.brzegowska@old.mistia.org.pl
DOKUMENTY DO POBRANIA:
Statut:
Deklaracja członkowska:
Kalendarium spotkań na 2020 rok:
22.01., 26.02., 25.03., 22.04., 27.05., 24.06., 22.07., 2.09., 23.09., 28.10., 25.11., 16.12