Forum Koordynatorów Zarządzania Kryzysowego
Celem działania Forum jest doskonalenie funkcjonowania samorządu terytorialnego poprzez wymianę opinii i poglądów członków Forum. W czasie każdego spotkania uczestnicy mają okazję przedyskutować i rozwiązać wiele problemów, z którymi borykają się w swej pracy przy realizacji zadań z zakresu zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej.
Wspólne spotkania są doskonałą okazją do podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez kontakt ze specjalistami w różnych dziedzinach. Forum daje możliwość wymiany doświadczeń i informacji wśród osób pracujących na tym samym polu zawodowym.
Forum liczy 79 członków, którzy w urzędach gminnych i powiatowych są odpowiedzialni za szeroko pojęte zarządzanie kryzysowe i obronę cywilną. Wielu z nich pełni również funkcje pełnomocników wójta/burmistrza/prezydenta ds. ochrony informacji niejawnych. Forum działa przy FRDL Małopolskim Instytucie Samorządu Terytorialnego i Administracji od 2000 r.
Pracami Forum kieruje Zarząd Forum w składzie:
- Prezes – Marzena Ćwiękała (Starostwo Powiatowe Sucha Beskidzka)
- Wiceprezes – Danuta Głownia (Urząd Miejski Alwernia)
- Wiceprezes – Maciej Nowak (Urząd Miejski Krzeszowice)
- Sekretarz Zarządu – Magdalena Bocheńska (Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia)
- Członek Zarządu – Paweł Morek (Urząd Gminy Iwanowice)
- Członek Zarządu – Tomasz Mazur (MISTiA)
Zachęcamy do udziału w pracach Forum!
Zgłoszenie można wysłać wypełniając deklarację zamieszczoną poniżej za pomocą:
- poczty na adres: ul. Floriańska 31; 31-019 Kraków
- faxem pod numer: (012) 633 51 54
- na adres poczty elektronicznej: mazur@old.mistia.org.pl
DOKUMENTY DO POBRANIA:
Statut
Deklaracja członkowska
Kalendarium spotkań na 2020 rok:
20.01, 17.02, 16.03, 20.04, 18.05, 15.06, 13.07, 21.09, 19.10, 16.11, 21.12