Forum Audytorów i Kontrolerów Wewnętrznych Jednostek Sektora Finansów Publicznych
Forum Audytorów i Kontrolerów Wewnętrznych Jednostek Sektora Finansów Publicznych działające przy FRDL Małopolskim Instytucie Samorządu Terytorialnego i Administracji w Krakowie zostało utworzone 17 stycznia 2013 roku. Forum liczy obecnie 51 członków.
Podstawową formą działania Forum są comiesięczne, cykliczne spotkania z udziałem wysokiej klasy ekspertów – praktyków i wykładowców, w trakcie których omawiane są istotne zagadnienia dotyczące prowadzenia audytów i kontroli w jednostkach sektora finansów publicznych.
Forum jest platformą współpracy i integracji osób zajmujących się audytami i kontrolami wewnętrznymi w jednostkach sektora finansów publicznych, stanowiącą wsparcie dla środowiska zawodowego, służącą poszerzaniu wiedzy, wymianie doświadczeń i informacji, a przede wszystkim doskonaleniu metod działania. Zarząd serdecznie zaprasza wszystkie osoby zajmujące audytami i kontrolami wewnętrznymi w jednostkach sektora finansów publicznych do przystąpienia do Forum.
Pracami Forum kieruje Zarząd wybierany na 5-letnią kadencję. Obecnie w jego skład wchodzą:
- Wiceprezes Zarządu Anna Pietrasiewicz Rybak – Gmina Kęty,
- Członkowie Zarządu:
- Beata Drozd-Cała – Starostwo Powiatowe w Bochni,
- Mirosława Karkowska – MISTiA
Zgłoszenie można wysłać wypełniając deklarację zamieszczoną poniżej za pomocą:
- poczty na adres: ul. Floriańska 31; 31 – 019 Kraków
- faxem pod numer: (012) 633 51 54
- na adres poczty elektronicznej: miroslawa.karkowska@old.mistia.org.pl
DOKUMENTY DO POBRANIA:
Statut:
Deklaracja członkowska:
Kalendarium spotkań Forum na 2020 rok:
8.01., 6.02. (czwartek), 4.03., 1.04., 6.05., 3.06., 1.07., 5.08., 2.09., 7.10., 4.11., 2.12.2020 r.